Merletcollege – Mill

De examenresultaten in 2015 zijn goed. Alle afdelingen scoorden hoger dan het landelijk gemiddelde, enkele vmbo-afdelingen behaalden het maximum van 100%. Voor alle afdelingen beschikt het Merletcollege over een basisarrangement.

Merletcollege – Cuijk (Grotestraat)

Merletcollege – Cuijk (Robijnlaan)

Mill-Hillcollege

Het Mill-Hillcollege is een school waar het draait om de ontwikkeling van leerlingen tot volwaardige deelnemers aan de maatschappij. Het Mill-Hillcollege bereidt de leerlingen voor op het vervolgonderwijs dat het beste bij het individu past, waarbij de ontwikkeling van kennis, vaardigheden én persoonskenmerken de uitgangspunten vormen.

Munnikenheide College – Etten Leur

Er zijn goede resultaten behaald: - 100 % geslaagde examenkandidaten in Etten-Leur - 97,5 % geslaagde examenkandidaten in Rucphen Daarnaast zijn er goede interne doorstroomcijfers gerealiseerd.

Munnikenheide College – Rucphen

Odulphuslyceum

Het aantal leerlingen nam substantieel toe. Het onderwijs werd verder ontwikkeld. Personeel en formatie werden verder in lijn gebracht. De zorg staat op de rails en functioneert goed. De school heeft (weer) een uitstekend imago.

OMO scholengroep Bergen op Zoom e.o. – Mollerlyceum

Het Mollerlyceum in Bergen op Zoom verzorgt havo, atheneum en gymnasium. Op het Mollerlyceum in Bergen op Zoom bereiden 700 leerlingen zich voor op een studie in het hoger en wetenschappelijk onderwijs.

OMO scholengroep Bergen op Zoom e.o. – ZoomMAVO

De ZoomMAVO in Bergen op Zoom verzorgt mavo en maken ongeveer 300 leerlingen zich op voor een mbo-opleiding.

OMO scholengroep Bergen op Zoom e.o. – ‘t Ravelijn

’t Ravelijn in Steenbergen verzorgt mavo en vmbo. In 2015 telde de school 580 leerlingen. Het schoolmotto luidt: ‘Pak je kans!’. De medewerkers worden getriggerd goed en aantrekkelijk onderwijs te verzorgen. Ravelijnleerlingen worden aangemoedigd daar het maximale aan kansen uit te halen.