Deze website maakt gebruikt van cookies om instellingen te onthouden en om de website beter op uw behoeften af te stemmen. Klik hier voor meer informatie over cookies.

Ja, ik ga akkoord Nee, ik ga niet akkoord X
« Terug naar zoekresultaten

Inkoopprojecten

In 2015 heeft een Europese aanbesteding plaatsgevonden om te komen tot een mantelovereenkomst voor de levering van schoolmeubilair. Het doel was om te komen tot multi-supplier overeenkomsten met alle spelers die er op dit gebied toe doen, waarbij goede basisafspraken zijn vastgelegd. Op deze wijze worden scholen ontzorgd en hoeven zij niet zelfstandig een Europese aanbesteding te doorlopen. Eind 2015 is een contract gesloten met Ahrend, EromesMarko, Heutink, Inofec en Vanerum.

Het huidige contract kantoorartikelen met de firma Office Depot liep tot 1 januari 2016. In 2015 is daarom aangesloten bij een landelijk inkoopcollectief voor de aanbesteding van een nieuw contract.

pagina opties

Mijn OMO verslag (0)