ProMotion - ruimte voor loopbaanontwikkeling

ProMotion is het interne Loopbaancentrum voor alle medewerkers van de vereniging. Medewerkers en leidinggevenden kunnen bij ProMotion terecht voor advies en ondersteuning op het gebied van loopbaanontwikkeling. ProMotion biedt daartoe zowel individuele trajecten als groepsgerichte trainingen.

In 2015 hebben 173 medewerkers een individueel traject bij ProMotion doorlopen. Dit is een stijging van 12% ten opzichte van 2014. De verhouding tussen OP en OOP bij individuele trajecten is grofweg 7:3. Dit is ongeveer gelijk aan 2014. Er hebben 141 deelnemers aan de (open inschrijving) trainingen deelgenomen.

In 2015 is een verschuiving opgetreden van open inschrijving trainingen naar trainingen op locatie en naar maatwerktrajecten. 175 medewerkers hebben gebruik gemaakt van gesloten trainingen (voor een specifieke groep medewerkers) en 184 medewerkers hebben gebruikt gemaakt van maatwerktrajecten bij ProMotion.

De zesde editie van de Loopbaan4daagse, in november, was wederom succesvol. Bijna 400 deelnemers hebben deze vier dagen deelgenomen aan een uitgebreid aanbod van workshops of meeloopactiviteiten. Dit jaar werden de workshops voor het eerst op vier verschillende locaties aangeboden. Na afloop was er, tijdens een buffet, ruimte om verder met elkaar kennis te maken en te netwerken. De meeloopactiviteiten vonden niet alleen binnen de vereniging plaats; er kon ook bij andere bedrijven of instanties meegelopen worden.

Gemiddeld wordt de dienstverlening van ProMotion beoordeeld met een 8.1. Dit geldt zowel voor de individuele trajecten, de trainingen, de workshops en de maatwerktrajecten als voor de Loopbaan4daagse.

Voor meer informatie over ProMotion zie: www.promotion-loopbaanontwikkeling.nl